Szeretem a filmeket! Elsősorban azokat, amelyekből tanulni! Őszinte leszek a lövöldözős, akció filmek nem az én világom. A moziban is tanulni akarok!
- - - - -
A napokban újranéztem George Clooney főszereplésével fémjelzett Egek ura című filmet. Van benne két jelenet, ami nekem nagyon tanulságos.
- - - - -
Az egyik, amikor a kirugás előtt koros úrban felébreszti a vágyat, hogy fogjom bele a fiatal kori vágyának megvalósítasára, , a másik a “hátizsákos” sztorija.
- - - - -
Ha érdekel bővebben, figyeld a blog bejegyzésem a BIO-ban lévő linken!
Iratkozz fel hasznos tartalmakért a hirlevelemre a http:// bit.ly/senhirlevel címen!
2018. december 13. írta: sdragon

Szeretem a filmeket! Elsősorban azokat, amelyekből tanulni! Őszinte leszek a lövöldözős, akció filmek nem az én világom. A moziban is tanulni akarok! - - - - - A napokban újranéztem George Clooney főszereplésével fémjelzett Egek ura című filmet. Van benne két jelenet, ami nekem nagyon tanulságos. - - - - - Az egyik, amikor a kirugás előtt koros úrban felébreszti a vágyat, hogy fogjom bele a fiatal kori vágyának megvalósítasára, , a másik a “hátizsákos” sztorija. - - - - - Ha érdekel bővebben, figyeld a blog bejegyzésem a BIO-ban lévő linken! Iratkozz fel hasznos tartalmakért a hirlevelemre a http:// bit.ly/senhirlevel címen!

46760054_2497278453646635_1529581887042031916_n.jpg_640x640

sovegjarto készítette ezt a képet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása